42 کیلومتر از محور لار ـ جهرم دو بانده می‌شود‌
پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی دَهکویه
درباره وبلاگ


دهکویه مهد فرهنگ و هنر لارستان
آخرین مطالب
 

بنابر اطلاع رسانی میلاد لارستان: مدیرکل راه و شهرسازی لارستان بابیان اینکه دو بانده کردن 42 کیلومتر از محور لار ـ جهرم از تعهدات دولت تدبیر و امید است، گفت: با وجود تنگناهای اقتصادی کار دو بانده کردن 42 کیلومتر از این مسیر تا اوایل سال آینده به اتمام می‌رسد.

به گزارش میلاد لارستان؛ داریوش نصر پیش از ظهر امروز  در یک نشست خبری با خبرنگاران جنوب فارس بابیان اینکه در سفر اخیر وزیر راه و شهرسازی به جنوب این استان بسته مربوط به احداث شهرهای جدید در اختیار وی قرار گرفت، اظهار داشت: شهرک‌های جدید در مناطقی احداث خواهد شد که جمعیت آن کمتر از 30 هزار نفر نباشد و از طرفی نیز این شهرها دچار سرریز جمعیتی باشند.


وی بابیان اینکه یکی از اولویت‌های اداره کل راه و شهرسازی لارستان چهار خطه کردن محور جهرم – لارستان – بندرعباس است، افزود: در دو سال اخیر 35 کیلومتر از این مسیر از طرف لار به جهرم دو بانده شده و از کیلومتر 35 تا 42 این محور به مناقصه گذاشته‌شده که به‌محض تعیین پیمانکار عملیات اجرایی پروژه آغاز می‌شود.

به گزارش میلادلارستان  مدیرکل راه و شهرسازی لارستان بابیان اینکه دو بانده کردن 42 کیلومتر از جاده لار – جهرم از تعهدات دولت تدبیر و امید است، تصریح کرد: باوجود تنگناهای اقتصادی با برنامه‌ریزی‌هایی که از سوی وزارتخانه صورت گرفته است 42 کیلومتر تعیین‌شده تا اوایل سال آینده به اتمام می‌رسد و پیش‌بینی می‌شود در سال جدید نیز 15 کیلومتر بیش از تعهد مشخص‌شده در این مسیر کار صورت گیرد.

وی بابیان اینکه می‌توان با مشارکت دولت و مردم نسبت به اجرای پروژه‌های راه‌سازی در مناطق مختلف اقدام کرد، افزود: احداث جاده خنج – کاریان یکی از نمونه کارهای مشارکتی است که 35 کیلومتر از این مسیر توسط مردم این منطقه در حال اجراست.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پیوندهای روزانه
پيوندها
  • ابزار وبلاگ
  • خرید ساعت
  • فروشگاه اینترنتی

  • تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ,وبسایت خبری شورای اسلامی دَهکویه و آدرس showra-dahkooye.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.








نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 39
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 40
بازدید ماه : 758
بازدید کل : 18680
تعداد مطالب : 900
تعداد نظرات : 88
تعداد آنلاین : 1